Jag kunde inte somna....

så ett litet inlägg får det bli istället. När jag kom till jobbet i eftermiddags så var mina kollegor på ett rysligt humör...men ja så kan det vara. Men jag blev ändå ganska snabbt på gott humör eftersom de gamla tycket det var roligt att jag kom! En av tanterna gav mig en kram....det är vid det tillfällen man minns varför man valde det arbete man valde en gång...:) När jag kom hem satt jag en stund framför tvn och datorn...kände mig trött, så jag sa godnatt till de två jag hade på msn...somnade på soffan och nu är jag pigg....Det har hunnit bli tisdag, så ett stort GRATTIS på födelsedagen till Therese! I kväll vankas middag OCH tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0