Jaha då är det bloggkrig....haha elle snarare...

en utmaning från dottern....http://saywhatnow.blogg.se tror att hon är effektivare än sin mor. Men vi får se....
Det finns ju en hel massa att skriva om, och skriva är jag BRA på! så det så...det finns ju vissa som kan intyga på att det är så...Idag har jag varit till stan, och handlat present till den äldsta som idag fyller 23 år...Jag minns tydligt denna dagen för 23 år sen. Så jag är inte alldeles gammal än...även om sonen för en stund sen tyckte det då jag berättade vad jag tyckte om ungar som pallar äpplen....Morsan...du börjar bli gammal...??? Va?? Å, nej du....jaha vad presenten blev ja det kan jag inte avslöja ännu...men det kommer! Å, anna det är så mycket som ska ut ur denna hjärnan så du vet inte vad du gjort...haha

Kommentarer
Postat av: anna

jadu mor, detta blir en lätt match ska jag tala om för dig. Ja visst du är bra på att skriva det vet jag. Men ja, dotter till dig som jag är så kan jag kanske påstå att skriva, ja det är väl inte så svårt! ;) hehe. Sådan mor sådan dotter. Vi får se hur detta slutar! ;D LYCKA TILL MORSAN!



(föresten, jag kom inte in på bloggen nu, men ska pröva sen ikväll!)

2009-10-13 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0