Måndag.....ännu en ny vecka!

jaha, så gick en plan i lås! Lyckades göra mig ledig i tre dagar...det ni inte illa va? Så idag har jag gjort.....hm...ingenting! Jo, jag har varit ett stöd till några av mina absolut närmaste, hoppas jag. I morse vaknade jag tidigt, tänkte hämta tidningen och sätta på kaffe. För att senare krypa ner igen...men se när jag öppnade dörren, i morgonrock och mina älskade tofflor och ja rent ut sagt en frisyr som såg ut som knullrufs...ja det var nu inte detta även om det SÅG ut så....så stod sonen utanför! Kvart över sex! fattar ni? Va, ser jag i syne eller är DU redan vaken och inte gråter....Ja, så kaffe en stund med sonen blev det och det är alltid trevligt! Även han behövde nog sin mor lite grann...:) I övrigt har det varit hittills en dag framför datorn med vissa undantag men inget jag har dåligt samvete över faktiskt...så det så! Nu sitter jag här och funderar på om jag ska kila ner till affären och handla lite choklad......Någon som vill ha??

Kommentarer
Postat av: anna

jag hoppas du inte köpte marabou choklad!!!!!! :(

2009-10-26 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0