Ny dag...nya möjligheter, eller??

Torsdag står det på dagens tidning...Är ledig idag också...kanske skönt men just nu skulle jag faktiskt vilja jobba istället...Som vanligt har jag hängt upp mitt liv på något alldeles för mycket...men alla omkring mig försöker övertyga mig om att det blir bra, så jag får väl tro det. Men kanske fokusera lite grann på mig själv för en gångs skull...

Nåja, dagen ska nog bjuda på lite kaffe med lindstrand, i eftermiddag ska jag åka till stan med elin...vi ska spana på mobiler...I övrigt ska jag ta hand om mig själv tror jag inte så illa, eller?

Kommentarer
Postat av: anna

sluta träffas för kaffe..... ERA KAFFE KÄRRINGAR ;)

2009-10-01 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0