Promenad, äppelkaka, dammsugare, kaffe och datorn....

har varit ungefär vad min dag bestått av! Och givetvis en massa tankar...Mitt tankearbete skulle kanske snart behöva lite semester...:) men å andra sidan är det väl nyttigt med hjärngympa? Men vet ni vad jag glömde i rubriken?? MELODIKRYSSET! Hur kunde jag glömma detta måste på lördagsförmiddagen? Therese och jag löste det över frukosten....hade ett ord jag var osäker på och så tänkte jag inte på att göra som jag brukar när jag inte kan...ringa kära syster i helsingborg...men jaja min lösning gick iväg via webben med ett chans svar så det kanske blir bra...haha  promenaden efter krysset tröttade nog bara hunden...Äppelkakan blev god, fick receptet av elin som hade hittat det hos sin far. Han brukar annars göra allt på en höft...haha men detta blev gott! Och ja dammsugaren var inte ätlig dock...men såg väl till att jag förbrände lite....och kaffet och datorn, ja de behöver ingen närmare presentation...Och vart mina tankar ligger....ja det finns de som tror sig veta och så finns det de som vet och så finns det en som säkert vet!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det var skönt att gå en promonad.

Så jag tänkte jag ska "försöka" att gå ut varje dag:)

2009-10-17 @ 20:21:21
URL: http://filmälskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0