Varför ska vissa människor ha som sin uppgift att såra andra??

Ja, det är nog dagens fråga för mig....fick inte riktigt den där lördagsmorgonen jag hade sett fram emot...idag heller. Men grejen är den att rubriken handlar inte bara om mig, för jag ser det runt omkring mig hela tiden! varför i hela världen är det så?? En livsfråga som man kanske inte får svar på..Min kära dotter Anna har ju i min blogg skrivit orden om att livet är som en mattebok, man försöker lösa alla uppgifter och i slutet hittar man alla rätta svar...Fast man kan ju inte göra som sonen gjorde när han var liten och gick i skolan...tittade längst bak i facit först, och löste uppgifterna sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0