Verkligheten kan man inte bortse ifrån....

var det en vän på facebook som skrev alldeles nyss. I ett sammanhang som handlade om dagens match mot Danmark, men en sanning som kanske gäller i andra sammanhang också. Dessa sex små ord hjälpte mig faktiskt lite grann i min "bedrövelse"...Men om man vänder på problemet och ser till min väns bekymmer, ja då kanske det stämmer där också...men då blir det kanske plötsligt inte något som blir till godo för mig...haha Ja, en dag kanske jag kan skriva öppet om allt som händer eller inte händer...:)men å andra sidan sett kan man ju inte bortse från andras verkligheter också, eller hur?

Kommentarer
Postat av: anna

nu fick jag hjärn släp.... vet itne vad jag ska kommentera,

men jo,jag ville ju visa att jag FAKTISKT läst ditt inlägg ;) (L)<3

2009-10-10 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0