Det är väl bäst...

att jag plitar ner några rader här i bloggen innan jag går till jobbet....så anna inte hinner sakna mitt inlägg.:) Igår kom besked att jag har iallafall timmar på jobbet tom den siste november...ja, vad ska man tycka om det?? Egentligen tycker jag det är ganska skönt så man vet...men ändå så känns det ju inget vidare att det återigen ska komma personal från andra hem i kommunen så man får lämna plats....för andra gången i år. Nej, jag får börja söka utanför byn också, även om jag inte vill men utan jobb kan man ju inte vara...men det ordnar sig säkert...det brukar göra det. Ute visar vädret att det är höstdagjämning idag...blåst och regn och gula blad på björkarna...

Kommentarer
Postat av: anna

ja det var tur för dig att du skrev ett inlägg ;)

2009-09-22 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0