Fredag=fredagsmys.....och glädjens dag!!

Som ni säkert alla vet vid där laget så det där med glädjens dag var ord jag fick från min kära bloggvän och numer FB-vän Kattis! I morse trodde jag nog inte att det skulle bli någon glädjens dag...för trots att jag idag har varit ledig vaknade klockan halv sju med inte bara ljusa tankar....men ganska snart förbättrades detta eftersom Anna via msn nästan höll mig sällskap vid frukosten...kanske utan att veta om det. På förmiddagen bestämde jag mig ganska snart för att trotsa höstvädret och bege mig ut. Jag gick slingan, vilket innebär någon kilometer i skogsterräng kan man säga...Där gick jag i min ensamhet och filosoferade...mötte kor även denna gång, fast nej det var visst tjurar idag...jag lyckades rensa knoppen och fick tillbaka mitt goda humör..På väg till affären ringde min son...är väl inget konstigt tänker kanske en del men jag blev glad! Det visade sig att han var i byn och efter någon minut kom han gående emot mig. Han hade lite att pyssla med men skulle komma hem senare. jag gick hem och lagade mat till oss båda. Kokt lax, vilket är en rätt som bara vi två gillar i familjen eller det har iallafall varit så...så det var väl någon mening med att jag tog fram laxen ur frysen i morse...Vi hade en trevlig middag och ni som känner mig vet också hur mycket detta betydde för mig! Dessutom sa han många kloka ord idag...:) Så ja kvällen är inte slut men visst blev det en glädjens dag!

Kommentarer
Postat av: anna

va? sa kale ngt klokt? HÄNDER INTE OFTA! :D

2009-09-04 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0