Glädjens dag....ännu en fredag!

Dottern har mage att kommentera att det var imponerande att jag bloggat igår...om man tittar på mina inläggsdatum har jag faktiskt minst ett varje dag...så det så! Ha!

Ja, då var det fredag igen, och i kväll vet vi vad den har bjudit på...jag har tänkt mig ner till citygross och handla lite...så det blir nog det nu på morgonen. I kväll har jag ljusvisning i Vittsjö, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Dels är vittsjö en liten vit fläck på partylites karta, vilket betyder att där finns säkert många köphungriga kunder...och i kväll har jag fått veta att det är många inbjudna! men vi får se hur det går, det är väl bäst att inte vara för laddad så det blir platt fall...

Kanske bjuder dagen på något mer trevlig....man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0