Idag är en ny dag...

hittills lite bättre än gårdagen...Men nog om det, för idag ska inlägget handla om min son! Jag skriver ofta om barnen, kanske mest flickorna så här kommer en liten hyllning till min ende son! som för övrigt har varit här hos mig idag i flera omgångar vilket har hjälpt mig....Men det största idag är ändå att sonen har blivit med LÄGENHET! GRATTIS! Äntligen är det dags för honom att lämna fadersnästet...Att det sen är ett stenkast från mamma kan kvitta...haha Men jag lovar jag ska inte störa....Det känns faktiskt tryggt för er gamla mamma att ha sonen på nära håll i dessa tider....
vi har gått igenom en hel del sonen och jag...men jag aldrig tvivlat på att det ska bli bra för honom, att det ska bli "karl" av honom också...och att flytta hemifrån är väl ett gott steg på vägen?? Så sonen...mamma älskar dig och lycka till! Dörren är öppen när du längtar efter mammas mat....

Kommentarer
Postat av: anna

nej men vad är det du skriver??? :O Menar du att MIN BROR, din son - KARL-KRISTIAN FRYKMALM ska flytta hemmifrån`? DET VAR DÅ FAAAAN PÅ TIDEN! :D hehee Hälsa boren grattis! :D

2009-09-15 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0