Inget inlägg igår...

och vad händer då? mamma, du har inte bloggat....kom det nyss från andra sidan nordsjön...Ja vad ska man säga? Det är gulligt när barnen saknar mamma...Idag har jag faktiskt haft tre av fyra barn samlade här hemma...och det är ovanligt. Jaha vad ska jag mer hitta på? Lite okoncentrerad idag känner jag...men så är det väl när man har mycket i huvudet eller bara en sak kanske, eller hur anna??:) Sonen och minsta dottern ligger i soffan...-Käften nu börjar Idol....Va? det är ju inget att se...Den värsta programledaren man kan tänka sig...Peter Jidhe...Han pratade illa om mitt favorithockeylag för några år sen...och det mina vänner det är straffbart! haha Dagen idag har bjudit på arbete....fast jag just nu är så trött så jag kan skrika så är det trevligt att jobba...bland alla rara tanter, farbröder och arbetskamrater. Men i morgon är jag ledig...det ska bli fint väder och kanske blir det då lite ogräsrensning.....om jag inte hittar på något annat....:)

Kommentarer
Postat av: anna

Ja det är inte lätt att ha för mycket att tänka på ( eller ja en sak i varje fall)

Gött med fint väder. Vi hade strålade solsken idag. det är säkert de som kommer till er imorgon :( :)

Nej nu ska jag koncentrera mig på att kolla på andra avenyn.

2009-09-08 @ 20:21:59
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0