Inlägg nr...2 denna glädjens dag...

Så har jag då varit på CG....jaha, det låter ju väldigt exklusivt, eller hur hannah?? Ja, nu lär ju anna undra vad sjutton vad jag menar...men ni förstår på bussen mot affären i morse mötte jag annas hannah...Och jag berättade att jag skulle till city gross och handla. jaha, sa hannah du ska till CG...haha ja det låter onekligen exklusivare än city gross....Som vanligt kom jag ut därifrån med minst en kasse för mycket! Men det gick det också...Chauffören på bussen, vilket var en bekant som känt familjen sen mina kära barn var små och han körde dem till skolan i skolbussen tittade på mina överfulla påsar och sa: jaså du har köpt godis till barnen?? Va? Barnen?? Nej, du svarade jag de är så stora så de får minsann köpa sitt eget godis...så min maxibag från OLW....bort med tassarna, Elin och therese! ja, de andra två är lite långt bort för att stoppa ner handen i min påse....Nåja, den käre chauffören hälsade till dig Anna! Han är rätt fantastisk tycker jag....visserligen körde han barnen i många år men det är ju många år sen och fortfarande visar han intresse och undrar hur ni mår...Då blir man glad!

Nu ska jag packa mina väskor inför ljusvisningen och lyssna på Scotts nya skiva...som var en liten sak jag kom ut med från CG´s...Halva skivan är spelad och ja låtarna är som vanliga väldigt passande för min sinnesstämmning!
Efter packningen ska jag baka....:)

Kommentarer
Postat av: hannah

Oh chips hade inte suttit fel alls :D och hädanefter hoppas jag innerligt att du säger CG varje gång du ska handla. Det höjer nämligen coolhetsstatusen anmärkningsvärt xD

2009-09-25 @ 16:40:10
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0