Lördag morgon...

vaknade så klart tidigt men har ändå sovit bra eftersom jag slocknade tidigt...i soffan...:) lilla dottern kom hem från björket halv två i natt, yrvaket kunde jag konstatera att ja, hon var hemma...Hon ville så klart berätta hur det varit och när hon sa att det var lätt det roligaste på länge kontrade jag med:-har du träffat pojkar??...Haha jaja kan bara skylla på att jag var nyvaken! Svaret blev iallafall ja, så det var ju klart hon hade haft kul....Idag på förmiddagen efter melodikrysset kommer Hannah! kakan är bakad...men anna kan vara lugn det är mandelmassa i....:)

Kommentarer
Postat av: hannah

Woho! Kakmonstret är på ingång ;)

2009-09-26 @ 10:19:57
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/
Postat av: anna

ja men jag kan ju dock säga att jag endå är dukigt avundsjuk på er även om det är med mandelmassa i.. x

2009-09-26 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0