Nu har jag inte bloggat...

på några dagar så det är väl bäst jag försöker printa ner några rader innan jag får höra från andra sidan nordsjön...att det är dags..haha. Här händer inte så mycket, jag har en god vän som försöker mana lugn...i mig och ja det lyckas nog tror jag....Det är inte alltid så lätt när man vill att det ska hända saker...gärna igår! Men ordspråket säger den som väntar på något gott...vet ni. Nu när augusti gått över till september så har jag fått nytt schema...ett månadsvik som förhoppningsvis blir längre om ingen annan kommer med längre anställningstid....Ja, vi får se...Idag när jag skulle cykla från jobbet började det regna...ja inte lite alltså...jag hann bara runda huset så var jag dyngsur...ja ja upp på cykeln...och precis jag kom ut på gatan kom en lastbil som tydligen inte tyckte jag var tillräckligt blöt....Splash!!!jag kunde vrida ur byxorna när jag kom hem......

Kommentarer
Postat av: anna

haha, stackars liten som bleeeev så blöt! Har du hört talas om paraply? :D x

2009-09-03 @ 14:49:53
URL: http://sayw´hatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0