Torsdag...

och idag har jag varit duktig och jobbat extra...Det känns som jag inte har något att skriva om än men det ska jag minsann pressa fram innan Anna påpekar att jag inte bloggat idag...vilket hon faktiskt inte själv har gjort på några dagar...haha Träffade en bekant på vägen hem från jobbet, en bekant som fick mig ovetandes säker på att jag gör rätt val....fast det har jag inte tvivlat på direkt. Mycket händer just nu men det tar nog en tid innan jag kan skriva helt öppet om allt...pga att man ibland måste ta hänsyn...fast man kanske inte borde behöva känna så.

Barnens pappa har varit här med kakor idag...vilken lycka att han ibland gör som jag säger...haha GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0