12 april står det i almenackan...

jösses vad dagarna går fort...tyckte nyss det var jul! Men det betyder också att Anna kommer snart...:) Jaja jag vet jag har tre andra nära mig men det är liksom som att sakna ett ben...man är liksom inte hel, men kanske bara mammor kan föratå den tanken...

Så igår gjorde jag en sån där typisk frykmalm-grej. Jag skulle in i köksskåpet på jobbet och i vasken stod bestickkorgen med en vass kniv uppåt, något hände och mina fingrar landade på spetsen. Fick ett sår mellan lång och ringfingret...AJ! sköljde rent det, på med plåster fortsatte jobba, skulle sen sprita händerna och glömmer såret........
På kvällen svullnade fingret och nu ska jag strax till doktorn....

tack till rådet jag fick...


Kommentarer
Postat av: anna

USCH vilken hemsk frykmalm olycka du gjorde :S Men det går väl över när du gifte dig ;) hehehehe, nu fick jag allt till de ;) Och ja, SNART kommer jag heeeem!<3

2010-04-12 @ 11:07:58
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0