Kan man sakna någon...

man egentligen inte känner är min fråga...Har funderat på detta ett tag, har kanske inte kommit närmare svaret men kanske vet jag inte VAD jag saknar...Jo, det vet jag och i mitt hjärta vem jag nog vem också även om det känns konstigt...för det är en människa som krypit in under pannbenet och som jag kanske inte ska fundera så mycket på, nåja inget besvärligt dock :) Knepigt iallafall...

Så har startskottet gått för sommaroperan 2010...så kul att träffa alla glada människor som man ska tillbringa två varma och intensiva veckor tillsammans med!

Jag fick ju semester idag så jag skulle kunna vara med idag....nu är vi hemma och jag kanske borde njuta av ledigheten men nu kallar tvättstugan... Ska bli så skönt när man kan tvätta precis när man vill själv..:)

Kommentarer
Postat av: anna

Nu hänger jag inte med? vem eller vad är de du saknar? :)

2010-04-10 @ 20:12:21
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0