Märkliga händelser...

Ja kanske inte så märkliga men känner någonstans inom mig att ödet kanske kommit ifatt...ska bara försöka fundera ut vad det betyder...

Nåja, det har varit en bra söndag. I morse när jag varit ute med hunden upptäckte jag dock att någon tagit Elins cykel....la ut några rader om detta på facebook, och efter någon timme kom en kär vän ja, för att inte säga familjemedlem och berättade att hon sett den i skogen, dock utn hjul men det blir iallafall billigare än att köpa ny cykel...:)

Sen kom dottern och svärsonen på besök. Barnens pappa och styvmor var också här, bara Anna som fattades men det fixar man enkelt med internet...mysigt!

Sen har jag via webbwn haft sällskap av en för dagen ny bekantskap, kanske jag inte skulle men jag måste säga att det är trevligt och jag ser fram emot att lära känna honom mer...

Kommentarer
Postat av: anna

kommenterar för sakens skull..... ;)

2010-04-18 @ 19:08:26
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: anna

hahaahahahah jag är BBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSTTTTT !!!! det avr du som sa de ;)

2010-04-18 @ 20:20:53
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0