Onsdag...ledig dag, härlig dag!

Vaknade tidigt trots att jag inte hade min Mats bredvid mig, eller ja kanske var det just därför. Tittade upp och undrade om han var vaken eftersom klockan var jobbedags för en stund sen...jaja vad säger man? Mig i ett nötskal kanske.... Men iallafall gick jag upp och donade lite, gjorde vad jag tänkt, åkte och handlade fyllde kylen och frysen till mina underbara barn och tog bussen och tåget mot Lund...:) För nu måste vi ta tillvara varje litet ögonblick som öppnar sig! Eftersom familjen stöttar mig och hejar på så bar det söderut igen!

Har hunnit äta lunch tillsammans och nu väntar jag på att han ska komma hem...:) Har varit på stan och shoppat och haft en bra "egen" tid. Solen sken och jackan lämnade jag hemma, dock fick halsduken av olika anledningar följa med...hahaha

Så några ord till Anna, vi finns här hela familjen och jag lovar dig jag kommer!!! om det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0