Onsdag...mitt i veckan!

Så jag bloggade visst inte igår...:) Men igår fyllde den bästa av vänner 43 år, för Björne du är ett år äldre än mig...hehe Ja, nu undrar kanske andra vad jag håller på med men Björne förstår...hahaha
Elin och jag åkte till stan med en kruka, ja det var ingen kaktus :) fick några trevliga timmar med mycket kakor...

Idag har det varit en ledig dag, lite slappedag men ändå gjort det jag tänkt mig..tom bakat, vilket jag inte har gjort på såååå länge!
Nu i kväll har det varit melodifestival och visst kan jag vara stolt mamma igen :) Många duktiga ungar i vår lilla by, och min Elin är en av dem!

Till Anna vill jag säga att vi frykmalmare klarar allt! Mamma finns här, inte mer än två timmar bort...

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du kommer att baka till mig när jag kommer hem :)

2010-04-21 @ 20:34:27
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0