Torsdag och snart 1 maj...

Igår kväll var ljusen tända, jordgubbarna framme och chokladen från Ahlgrens konfektyr i Lund väntade när mannen kom hem...Innan dess hade jag hunnit med en stund med två av töserna förvisso över msn, men det är inte så illa ändå när en var i Sösdala, en i London och jag i Lund :)

Tidigt i morse vaknade jag till kaffe på sängen och jordgubbar. Kan inte bli bättre! :)

Kanske det ploppar opp lite rädslor som tex att det är för bra för att vara sant, och att jag inte kanske lever upp främst till mina egna förväntningar...men men dessa rädslor motas bort fortare än de kommer för nu njuter vi av livet! Och tillsammans är vi starka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0