Vårkänslor...rymma...baponge...

Ja, idag är det mycket tankar i huvudet...och som vanligt finns kanske inget bättre än att blogga. Risken finns nu att det blir ett inlägg som Anna kanske inte kan kommentera, men det får du stå ut med tösen min....

Ska se om jag kan spinna vidare på rubriken, skrev den i morse men blev avbruten...Ja idag har vi väldigt fint vårväder även om det blåser en aning. Och rymma, ja jag funderar på det...kanske lite norrut. Man vet aldrig...känner mig en aning rastlös idag tycker jag, många har frågat hur jag mår idag, och allra helst vill jag svara: Nu får det hända något...Vill ju inte vara ensammen på DET sättet...

Och till sist baponge...ja det är familjens nya ord nej det är inte nytt har funnits med längre än vad jag kan minnas men det är värmländska och betyder ungefär skitunge...men det har fått fäste i vår vokabulär igen och vi skrattar gott...I morse var det barnens far som var baponge...hahaha

Idag har jag varit hos terapeuten...ja hon tycker det går framåt, kanske jag inte märker det på samma sätt men jag tror henne...
Det är idag nästan nästan klart med att vi ska flytta, så bara det är ett steg i rätt riktning...


Kommentarer
Postat av: elin

BAAAPONGE! ;D

2010-04-08 @ 13:14:21
URL: http://forberedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0