Ny dag betyder nya möjligheter, eller?

För några minuter sen hade jag ett uppslag i huvudet om ett blogg inlägg men mina barn säger att jag har teflon-minne och jösses vad rätt de har :) men börjar man skriva brukar det ju alltid bli något även om det bara blir blaj...hehe Idag händer kanske inte så mycket men Elin kommer hem! Jag ska åka in till stan och möta henne sen får vi se vad hon tycker om familjens överraskning....Sen åker jag till Lund. För det är svårt att vara utan min älskling :) Tur för mig att Anna har det på samma sätt så är det iallafall någon som fattar mitt pendlande...:)

Kommentarer
Postat av: anna

Jo då, jag fattar allt ditt pendlande, vet precis hur det är ;) Tur att vi kan pendla tillsammans ibland hehe.

2010-08-12 @ 10:16:53
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0