Juldagen och fortfarande en hel del som är svårt!

Morgonen började som en juldagsmorgon ska och har gjort för mig allt sedan jag var liten. Min teori visades sig dessutom vara sann dåjag pratade med syster i telefonen. Ni förstår att seden är att jag ska läsa Lilla Fridolfs julalbum på juldagsmorgonen. Varför? Jo givetvis fick jag den alltid som liten i julklapp, vilket syster också intygade, därav denna kanske lite konstiga tradition :) Efter fridolf stundar gröten för den orkar man ju inte på julafton.... Och vad ligger nu det svåra i? Ja, människan kanske är gjord för att aldrig vara nöjd vad vet jag, Men alla känslor jag har i kroppen bara säger att jag vill inte vara så ensam som jag är vissa stunder. Jag behöver ha min man som tar hand om mig det bara är så....men ingen av oss vet ju kanske hur det ska gå till, och jag kan tycka illa om mig själv för att det är på det viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0