Värdelös??

Ja, det får väl vara lite varningar för det här inlägget! men jag mår inte bra nu...ett eller några steg tillbaka igen! En lång sjukskrivning medför en massa problem som ska lösas och det orkar jag inte, vad händer då? Jo, man blundar och tror det ska lösa sig av sig självt...vad jag kan bli arg på mig själv! nu sitter jag här med mina tårar och måste slå knut på mig själv för att be om hjälp, och det är inget lite jag måste ha hjälp med heller!

Jag måste leta lite kraft för att klara detta också och försöka njuta lite av andra advent.....

Men ja, jag känner mig värdelös! Så är det bara. Och det är inte bara mitt problem som gör det utan något som hände igår....Jag vet minsann inte hur jag ska tackla det heller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0