Vilken j...a dag igår...

Undrar om man får svära på bloggen....Undrar om man kan skriva vad som helst, antagligen inte eftersom barnen läser....men jag skulle vilja svära högt, lägga mig i en snödriva osv osv......Det börjar bubbla igen, tårarna rinner och jag orkar inte hantera alla problem jag borde. Kommer det sen någon och säger ett fel ord då är det bara färdigt igen. Sover illa, ja listan kan bli lång! Vad hände igår då?? ja, ett fel ord från någon som borde veta bättre, ta mig från punkt A till punkt B var ett helt företag, problem som måste lösas osv...Kan någon förstå att när man varit så sjuk som jag faktiskt har varit och kanske är....så kan man inte trycka på en knapp och bara tro att allt är bra igen. Under den tid som jag levt i min bubbla läggs ju allt på hög och en dag inser man att man måste ta tag i den där högen, man närmar sig ett steg i taget sakta men ändå framåt men det GÅR inte att skynda på. Min hög håller på att växa mig över huvudet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0