En hel vecka sen sist...

Ja så är den bittra sanningen, kanske tur att Anna inte har en riktigt fungerande uppkoppling just nu... Jaha vad har då hänt denna vacka...hm kanske inget..Jo, givetvis det händer ju saker hela tiden. Jobbade ju förra helgen. I förrgår när jag kom hem från jobbet, mötte mig en ganska obehaglig syn. I trappan precis i min väg hade någon lagt en gravkrans...ja, det kan vara ett tecken på mycket, det är sant men otäckt var det iallafall. Sen funderar jag mycket på en massa olika saker, kanske inget jag kan skriva om här nu pga hänsyn till min familj men ja min bäste vän vet iallafall...och han hjälper mig tänka. Men iallafall så kommer man ofta i livet till samma punkt att man kanske skulle göra något annat...kanske inte rätt svar alltid men vem vet vad som är rätt egentligen...

Vart sjutton tar våren vägen då?? T o m skåningarna är trötta på vintern nu...och i natt väntas mer snö...2-3 dm, fattar ni?? Oj, oj jag är så trött på detta nu, låt nu fåglarna börja kvittra, solen skina och snödropparna titta fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0