Onsdag....och skåne är vitt!

ja det har varit vitt länge nu ända sen innan jul kan man säga...Men så här mycket har jag inte sett sen mina barndoms vintrar i Värmland. I övrigt är det mesta lugnt...tycker jag. Vissa dagar bättre än andra men så är det för alla så inget att gräva ner sig för. jag vill ju så klart att en massa ska hända gärna igår men ja allt ligger öppet så jag bidar min tid. Under tiden kämpar jag med rummet här hemma där jag har så svårt att vara. har faktiskt kommit väldigt långt tycker jag. Men det blir inga långa stunder, undrar om jag någonsin kommer att kunna använda det fullt ut. Vi får se...annars är det bara att stänga dörren! för övrigt funderar jag en del på hur jag ska förändra det som behövs. Körkort kanske....danskurs....ja det bubblar fortfarande en del. Finns faktiskt mer en en sak i denna hjärnan även om den saken tar överhanden ofta.. hahaha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Körkort hejar jag på :)

Och danskurs är inte heller fel, har du testat linedance? :)

2010-02-07 @ 21:03:38
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0