Då och nu...

Gårdagskvällen var lite smått galen..ja som bekant kallar barnen mig för facbook nörd men det tar jag glatt! Igår roade jag mig med att kika lite på vänners vänlistor, och ja jag hittade många bekanta från barndomen! Granntösen i trappan där jag bodde i största delen av min barndom var kanske det allra roligaste...!

Vaknade i morse igen med ett relativt tomt huvud...ja ni vet annars har ju detta huvud gått på högtryck den sista tiden så detta är BARA skönt! vad det beror på kanske jag som den analyserande människa jag är...ja jag vet inte men allt kanske börjar landa...Mina tre rädslor känns inte som rädslor idag, bara det är en stor framgång! Och dessutom kanske järndroppet gör sitt till, att vakna och känna sig pigg har ju inte hänt på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0