Då var det fredag igen....

och jag ska försöka jobba...jag måste det för min egen skull, jag har en mycket god vän som tror att jag är på väg in i väggen och ja, kanske är det så men jag måste hålla mig uppe. Så jag samlar mig och går dit så får vi se hur det går....kanske är det som med det andra jag skapar problemet. Men kanske har hon rätt, jag har ingen lust med något när jag inte är där jag vill...

Igår när jag var hos min terapeut fick jag i hemläxa att skriva ner vad jag tänker...och det är mycket det! Om allt och inget...Jag fick en del råd av min terapeut som jag ska fundera på men hon har säkert rätt...Dessutom ska vi göra en kartläggning över hur allt har sett ut....ja jag skulle vilja skriva rätt ut hur det är men jag vet ju faktiskt inte vilka som läser och vart det hamnar...men en dag kommer det...alltihop!

Kommentarer
Postat av: Niels H Nielsen

Nyfiken är man, så skriv ned alt - jag läser alt du skriver, det är så stort det du gjort att jag måste gå in på FB för att snoka i det du skriver.

2010-01-08 @ 09:06:28
Postat av: anna

dina terapeut råd låter bra. Och det SISTA vi vill är att du ska gå in i väggen. VILA, VILA, VILA, CHIPS OCH MER VILA är mitt tips! <3

2010-01-08 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0