Då var det slut på friden...

ja, lugn det är kanske inte så farligt, men jag fick en tanke i huvudet igår innan jag skulle lägga mig, som tydligen inte släppte för det var det första som dök upp i morse när jag vaknade alldeles för tidigt...Men det är säkert inget att tänka på om jag känner mina pappenheimer men ja....??

Förutom det tycker jag det är ganska lugnt idag...ny vecka som vi får se vad den har med sig. En sak vet jag kommer att ske men inget jag SKA tänka på...men polishistorien rullar på.

Gillar dagens horoskop måste jag säga....

Kramar till er alla som läser...

Kommentarer
Postat av: anna

du skrev du gillar dagens horoskop, vad är den då? :D

2010-01-18 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0