Ledig Lördag...

Uppe klockan kvart över sju för dottern skulle på brasskonsert.. hade planer på att lägga mig i värmen igen, men jösses det var ju så kallt så när jag kom in igen var jag pigg...Vad dagen idag bjuder på ja det vet jag ännu inte så klart men ser fram emot en ledig dag. Jag har börjat läsa igen, det är nog ett sundhetstecken, tror ni inte? Så kanske det blir lite förnöjelse över en bok eller en tidning...Men som vanligt en ledig lördagmorgon så blir det allra först melodikrysset, och kanske i anslutning till det ett samtal till kära syster om jag inte klarar det själv..
Fick precis sms från dottern som meddelade att hon kommit fram och dessutom TINAT....för inte hade hon mössa så öronen hade ingen känsel när skjutsen kom i morse...
Och alldeles nyss fick jag aftonbladet levererad till dörren så nu är det laddat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0