Överraskad....

Ja, just nu jobbar huvudet för fullt...så är det, inget illa med det och där är iallafall minst en som förstår varför...Allt förstår man inte alltid och kanske är det meningen. Kanske ska man inte tänka så mycket men det är lätt att säga om man är tänkare som jag...dock svårare att leva efter...Men man kanske skulle kapitulera och låta allt bli som det kanske är meningen att det ska bli? Ok, återigen inte många som förstår det...men där finns någon eller några...Vad tror ni?

Jaha, igår åkte Anna "hem" igen...och idag sitter jag här inte ensam men dock den enda med kaffekopp...
Igår fick jag min första järnspruta...som dock inte var en spruta utan en blandning som skulle gå in via dropp....och stackars sköterskan som försökte sätta nål två gånger innan hennes kollega träffade där de skulle...där låg jag irriterad och med tårar i ögonen men hur lätt kan det vara att sätta nålar i blodvener??ajaj iland ska man bara tänka två gånger innan man blir irriterad.

Men efter det hade jag en mycket trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0