Tisdag...

ja, hade kanske inte tänkt skriva idag fick ju ganska många skrivna igår, men jag har precis kommit på en sak...och ni som läser ska veta att det skrämmer mig inte. Jag skriver och skriver ibland nej oftast rätt ur hjärtat, och det jag skriver är sanningen och det är ord jag står för. Kanske har jag fel i min tanke nu men jag tror inte det, jag brukar ha rätt. Antagligen är det så att det är många som läser men också vidarebefodrar mitt budskap, men det gör absolut inget eftersom min blogg på inget sätt är stängd för vissa. Men ni som läser får gärna lämna en kommentar. Jag är inte ute efter att behöva veta vem som är snäll nog att sprida mitt budskap men jag tycker nog att det hade varit ärligare om vederbörande läst själv...den möjligheten finns så klart också men nej...

Kommentarer
Postat av: anna

jag läser.. och kommenterar, oftast iaf :)

2010-01-19 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0