Inget steg bakåt....

men förstår ni vad denna flytt betytt för mig? Jag har fått ett inre lugn som har saknats hos mig på mycket länge. Ja, nu är det ju inte flytten som bara gjort det för familjen, mina barn och min älskade Mats har så klart en stor del i det! Men idag har jag och flickorna börjat rensningen av de gamla källarförråden och det var mentalt jobbigt kanske med tanke på att jag var tvungen att ta en telefonkontakt jag helst vill slippa, för man ska aldrig förundras över hur ett kontrollbehov styr en annan människa! Men jag har mentalt berättat för mig själv att denna människa kommer inte att lyckas komma in under pannbenet igen....så i kväll har jag börjat i tr'dgården, tänk vad bra det är för tankearbetet att rensa lite ogräs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0