En moders instinkt...

Detta fenomen kan ibland slå fel men jag undrar denna gången om jag inte har lite rätt men det får tiden utvisa. Under denna tid bidar jag min tid och laddar tigermamman...

Det är inte så lätt när man vill hinna med att finnas till för alla, inte minst för sig själv, men det har gått förut så det funkar nu med :) Har en del mindre trevliga saker framför mig som att rensa och sortera källarförråd och flyttstäda men försöker tänka på hur skönt det är när det är klart.

Är dock ledig nu en vecka så det ska ta sin början :) Idag ska jag dock baka lite, och i morgon ska jag på Ikea och handla ny säng till Anna och bokhylla till Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0