Har legat av mig...

ja jag vet..Fick en liten uppläxning av Anna nu i eftermiddag innan hon åkte hem igen...Men jag lovar att bättra mig! Jag har ju fått nya läsare också :) så jag måste ju uppdatera.

Jag har haft massor i huvudet på sista tiden, en del kanske inte tycker det är så nyttigt men det struntar jag i... Varför ska jag tänka på alla andra först? Nej, det är nog slut med det nu, jag tänker göra precis som jag själv vill kanske det inte är rätt mot alla men så länge det känns rätt för mig så är jag nöjd!

Vad händer i livet då? Ja träffat många nya människor, en del mer spännande än andra...ja du vet vem du är...:)
På jobbet byter jag snart avdelning igen, åtminstone för ett tag. Här hemma, är det mesta lugnt, änglavakten finns. Kanske är det mamma?

Alla längtar efter våren, utom kanske Anna som i helgen njöt av snön...Förmodligen den enda som gjorde det dock.

Månadens höjdpunkt är systers femtioårskalas....Någon har tänkt att saker ska hända...vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: anna

härligt med en ordentlig uppdatering :) bra jobbar (Y) snö är föresten det bästa som finns!:)

2010-03-16 @ 23:07:20
URL: http://saywhatnow,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0