Kroppsterapi...

Ja, nu vet jag att det kanske finns en del som tror att jag fått något annat på hjärnan...:) men kroppsterapi är inte vad ni tror! hehe Efter misshandeln i höstas så vet ni ju att jag fått gå i terapi och som ett led i det fick jag idag delta i kroppsterapi. Andningsövningar, avslappningsövningar, qigong, meditation, strechövningar osv allt för att man ska slippa att ha ont i kroppen pga stress och rädsla...

Känner i hela kroppen att det blir bra...:) För nu är det min tur! Jag kommer i fortsättningen att göra vad jag vill när jag vill och kanske framförallt hur jag vill...

Kommentarer
Postat av: anna

låter härligt, go go go for it! ;D <3 <3

2010-03-18 @ 22:29:57
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0