Onsdag mitt i veckan...

Har jobbat idag, det är alltid eller nästan alltid lika trevligt. Efter jobbet så städade jag dotterns lägenhet som skulle flyttstädas...hua! Jag ska nog storstäda här hemma, så snuskigt det blir....Annars har det kanske inte hänt så mycket idag vilket kan vara både bra och dåligt beroende på sinnesstämningen. Inatt sov jag bra iallafall trots att det var fullmåne...:) Vissa lider ju av detta och ja baske mig tror jag att jag är en...

Å snart är det påsk, en helg som var ganska viktig förr när barnen var små och det skulle målas ägg, påskbrev (ja värmlänningarna vet ju vad detta är iallafall), de skulle kläs till påskkärringar och godisäggen skulle gömmas...
Nu är det kanske inte lika viktigt men på lördag ska vi äta ägg iallafall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy för o flytt städa! GOTT Godis jag fick företen, det har jag o mina plutte barn så fint ätit upp nu :P

2010-04-01 @ 10:36:31
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0