Söndagmorgon

Dags för ett litet nytt inlägg. Idag är det söndag, i sovrummet ligger Anna ja bara för två nätter men ändå.
Vi ska ha familjemiddag idag :) Länge sen sist vi var alla, ja nu saknas blivande svärsonen, men alla mina barn under samma tak är så härligt!

Har varit en bra men kanske lite konstig vecka, men man lever bara en gång. Har fått tankar jag aldrig trodde jag skulle men ja inget farligt...Ibland måste man komma fram till vad som är bra för en själv, kanske det inte alltid är så bra för någon annan men måste man alltid tänka på alla andra??

Ja, kanske inte rätt det jag har i huvudet men jag struntar nog i det, tyvärr...För nu ska jag njuta av de år jag har kvar, ja många år men ni fattar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0