Jösses....

fem dagar sen sist... Mats frågade faktiskt häromdagen om jag hade bloggat, men nej det hade jag nu inte. Men ännu konstigare är ju att Anna inte har påpekat något...1 maj har kommit och gått, en intressant dag som fick mig att fundera...jag gav upp allt jag trodde på när jag träffade min plågoande, men nu när Mats finns så börjar intresset komma tillbaka.

Har varit i Lund några dagar, lite dåligt samvete har jag när jag inte är hemma hos Elin men jag hoppas hon säger till när hon tycker det blir jobbigt, för i Lund där kommer lugnet till mig...här hemma finns det alltid någon som ska dra i en, ja nu menar jag inte familjen för för er finns jag alltid liksom för mina närmaste vänner.

Annars en glädjens dag idag då annas hem biljett är bokad!

Saknar henne verkligen även om hon inte varit långt borta och vi oftast haft daglig kontakt...

Kommentarer
Postat av: anna

ärligt talat så har vi nog haft bättre kontakt medans jag bott här i ldn än avd vi hade nör jag bodde hemma. Jag har iallafall lärt mig att uppskatta min egen familj lite mer genom att vara borta ett tag.

Anyway, see you soon! :D <3

2010-05-04 @ 19:19:03
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0