Onsdag kväll...

igår skulle jag ha jobbat, men mitt finger håller inte...Formen ser onormal ut och det värker konstant, men nej jag klagar inte...har varit på vårdcentralen två gånger för samma sak, så sent som i fredags, de tror det är en infektion och gav mig penicillin. Vilade i helgen men direkt hos första vårdtagaren började det värka som bara sjutton...och ingen smärttröskel har jag, men nej jag klagar inte...Ringde igen idag för inte ska man behöva gå och ha ont för något en läkare bara tror, utan att ha tagit prover?? men nej jag ska ta penicillin kuren först i tio dagar innan de kan göra något annat...men nej jag klagar inte...

Annars älskar jag livet! Mina barn, min familj och min Mats som numer tillsammans med sin son tillhör familjen


Kommentarer
Postat av: anna

ibland har man faktiskt rätt att klaga, specillet du som ALLTID bryr dig mså mycket mer om andra ön om dig själv, så klaga på :)

2010-05-06 @ 10:01:00
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0