Måndag och ny vecka

Idag på tåget hem satt tre ungdomar som diskuterade tatueringar och piercingar som man önskade eller kanske krävde i födelsdagspresent. Ena killen ville pierca sig i bröstvårtan och då sa tjejen att gör det då i vänster för gör du det i höger bröstvårta så förlorar du känseln i armen och då kan du inte göra någonting i skolan. ??? Va, tänkte jag men tappar man känseln i höger borde man väl göra det i vänster också? Men jag vet inte, absolut tänker jag inte heller ta reda på det.

Väl på jobbet kom en arbetskamrat fram och sa: vad pigg du ser ut idag! Tack det var snällt för jag tycker jag har haft en allt annat än en bra dag. Det är bara en sån dag som man bara vill lägga bakom sig. Min äldsta mår inte bra, så nu ska denna trötta moder leta fram tigern i henne och kavla upp ärmarna och lösa problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0