Rädsla.....

Ny laserman i Malmö, ja det måste väl ändå vara den nyhet alla pratar om. Det första riktigt stora attentatet var väl mordet på Palme 1986, fram till dess trodde svenskarna att sånt inte hände i vårt land. Men efter det så har det bara exalterat. En författare sa i tidningen idag att är man rädd är man inte fri, något vi faktiskt pratade om igår när jag var på psykmottagningen för terapisamtal. Och det stämmer vet ni, jag blir ofta rädd om någon går bakom mig ute tex. Och rädd blir jag så fort jag ser min, ja jag vet inte vad jag ska kalla han, förgörare kanske. Igår fick jag höra att han stått utanför en buss och sökt kontakt med Elin! Och det säger jag dig och er Håll dig borta från henne för du vet hur arg jag kan bli, och det lovar jag att jag blir! Nej detta är inget hot på något sätt jag bara visar att jag kan övirvinna min rädsla.

Så hur tänker nu den nye lasermannen? Det kommer vi kanske aldrig att få veta, men för alla malmöbor som går omkring och är rädda så hoppas jag att polisen snart finner en lösning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0