Sex månader av kärlek och trygghet

Jag har visst lovat ett smaskigt inlägg om gårdagen. Vaknade ganska tidigt, låg där i sängen och väntade på mannen. När de väl kom vankades frukost fast först efter att vi bytt ringar Mats och jag. Ut med nyheten på det sociala närverket, Facebbok samtidigt som champagnen slank ner i våra strupar. Sen väntade en fantastisk dag med familjemys och en mycket god middag mer ännu mer skumpa. Denne man som jag har hittat ganska mycket genom slumpen är något av det mest fantastiska som finns. Romantisk ja, tålamod ja, tar mig som jag är med fel och brister och försöker varken förbättra mig eller försämra mig. Det är en känsla som jag inte kom ihåg när jag hade senast.

Jag kommer aldrig att glömma orden Mats sa till mig innan vi somnade. Vad tänker du på sa jag, Jag tänker på dig och hur mycket jag älskar dig blev svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0