Skogaholmisar....

För en tid sen blev jag testpilot för Smartson och detta inlägg handlar om mitt första testuppdrag :)


Så fick jag äntligen min kupong på detta bröd som jag sett i olika butiker men ännu inte provat! Med den i handen steg jag in i byns ICA-affär för att se om de hade brödet. Och DÄR på hyllan låg det och bara väntade på mig! Kvällsmackan till mig och dottern var given och hon fick instruktioner om vad jag ville veta. Det var gott, blev svaret efter att hion smakat min och sen gjort en egen. Men för en fjortonåring är betyget bra-JÄTTEBRA! Brödet är ett vitt bröd men man känner sig nyttig när man äter det. Det mättar bra och efter ett par dagar är det fortfarande lika saftigt! Idag är det en dubbelmacka kvar i påsen så vi får väl se om jag eller dottern lägger beslag på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0