Har gått några dagar sen sist...

Har kanske legat lite mening bakom det, men jag kommer inte fram till svaret hur jag än funderar. Jag fick för några dagar sen ett mejl från en av mina absolut närmaste och bästa vänner...som hade en fundering om att han inte riktigt trodde på vad jag skrev i bloggen, ja jag har funderat på vad han menar, jag vet vi kan läsa mellan varandras rader, men jag ser inte vad han ser denna gången, eller jo kanske...

Men iallafall....en blogg för mig borde vara ett ställe där man skriver av sig de innersta tankarna, så handen på mitt hjärta, hur mår jag egentligen?? Det känns som det står och stampar, vissa dagar bättre än andra, men när man vaknar upp en morgon av att tårarna rinner??? Varför?? Man blir fruktansvärt nervös när man tänker på att man måste möta vissa människor, varför? Man blir ledsen och nervös när man tänker på ett arbete som man egentligen älskar, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0