Måndagen har passerat och snart även.....

tisdagen. Igår var en ovanligt bra dag rätt igenom. Träffade Therese :) vilket var väldigt trevligt för mor. Idag har det hittils varit en sån där både och dag...Hade som projekt att gå till jobbet med sjukintyget, det gick hyfsat bra men det var jobbigt och tog kraft från mig, så ja jag har nog en ganska bra väg kvar till jag finner hela mig igen. Väl hemma igen så är jag nu trött och tankarna snurrar. Saknar min man :( Jag vet hur våra förutsättningar ser ut och dem accepterar jag men jag måste få säga ibland att jag tycker det är jobbigt....

Eftermiddagens projekt är att laga middag....jag måste det för elins skull så jag får leta lite kraft....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0