Mycket i huvudet....

ja det har vi väl alla, inget konstigt med det. I morse kunde jag inte sova men för att inte väcka min Mats som verkligen så här i valtider behöver sin sömn så ägnade jag mig åt att fundera...på allt och inget. Tänkte på min syster som har energi som få, far och flänger överallt och som kanske gör allt det där som vi andra bara tänker att vi vill göra. Olika projekt har min älskade syster, bl a skriver hon på en bok, något som har varit min önskan en längre tid att få ur mig en bok...men just nu vet jag inte i vilken ände jag ska börja så ja det får väl vara, Vad tänkte jag mer på där i sängen i morse? Ja, såklart på Anna som är på Kanarieöarna....Och så tänkte jag på den nyaste familjemedlemmen i Karlstad, det lilla underverket...:) Ja, sen tänkte jag en hel del på Therese, det gör jag ofta....Ja, jag törs nog säga att jag börjar se lite ljusare på en hel del idag....men jag måste vara försiktig. Jag har fått en undran i huvudet idag dock, och den undrar jag om jag någonsin får svar på, och det är varför Tommy gjorde som han gjorde...Sen  har jag i huvudet ett inlägg som jag ska skriva....en hyllning till min Mats <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0